Jag är Synsk!

Det tror jag faktiskt att jag ar...for real!
Har kommer forklaringen:

Jonas skulle spela fotboll en dag. Helt utan anledning sa tanker jag:
-'Traningen ar sakert installd'
Mycket riktigt kommer han hem igen och sager att traningen var installd!

Jag skulle stanga en dag pa jobb, vilket jag verkligen inte ville! Jag tankte for mig sjalv:
-'Nagot kommer handa idag som gor att jag inte behover stanga'
Och ja...pa jobb kommer Nathalie fram till mig och saget att hon ska stanga istallet for att vi har haft sa mycket att gora sa dem hinner inte lara mig!

Jag skulle snacka med Jonathan pa skype. Vi hade bestamt tid och det hela. Vi skulle snacka ganska sent eftersom han skulle ova med bandet. Vet inte varfor, men jag tankte:
-'Dem har sakert blivit klara tidigt med ovningen'
Ja...nar jag snackade med Jonathan sa sa han att dem blev klara tidigt!

VAD HANER????!!! Tankte pa att det kanske har med det att gora att det ar tre personer som jag umgas och snackar med mest nu. Reser ju med Jonas och Nathalie och snackar med Jonathan varje dag.
Det ar ganska mysko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0