Jag Som Skådespelerska!

Kommer ni ihag att jag snackade om en lek som vi gjorde har innan vi skulle ut i partystan?
Inte? Ok...jag ska hjalpa er att minnas...no worries!

Jag kom pa en lek som innebar att man skulle visa sina kanslor.
Nagon sa kanske att man skulle se ledsen ut, man skulle se heartbroken ut osv.
Vi fick tva forsok pa oss och tog bilder for att sedan jamfora vem som sag verkligast ut. Den som forlorade skulle dricka :)
Det var skitkul och jag ar faktiskt ganska imponerad av mig sjalv, haha!
Ni far lov att skratta at mig...det jag gor! Ser ju ut som ett megafreak!!!


1. har "dog min hamster"
2. har har jag precis vunnit 1 miljon
3. har har jag precis sett en elefant pa gatan (borjade asgarva!!)
4. har har jag precis fatt veta att min basta van har snackat skit om mig (borjade asgarva igen!)
5. har funderar jag over meningen med livet
6. har ar jag SKIIITFULL
7. har ar jag RETARD
8. en stor spindel sitter pa mitt ben (hunden ska vara spindeln)
9. har ska jag florta overdrivet och fa Adam Levine pa fall
10. har ska jag se ut som varldens coolaste rockstar (saklart gor jag en Liam-pose!)
11. har har jag precis sett varldens sotaste kattunge
12. har ar jag TOTALY HEARTBROKEN
13. har ar jag en businesswomen
14. har ska jag lagga varldens storsta bajs!
15. har vill jag ha nagot riktigt mycket och ska ta fram mina puppie-eyes

1.  2.  3.  
4.  5.  6.  
7.  8.  9.  
10.  11.  12.  
13.  14.  15.

Ni ska INTE komma och saga att jag inte hade kunnat vara en skadespelerska!!! ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0