Kula Shaker!!!!!!!!!

Hade glomt hur javla bra dem ar!!! Nu ar jag helt glad! Kan fan inte sitta still och kom pa mig sjav med att sitta och smilade utan att tanka pa det sjalv!
Ska definitivt kopa skivan idag! Sa...en sak till jag ska gora idag!

Kula Shaker

Om ni inte har hort dem forr sa lova mig att ni gor det nu!
Ni kanner sakert alla till deras hitlat Tattva. Spelades overallt for ganska lange sedan. Det som gjorde att den slog igenom sa stort var nog for att den var valdigt speciell da. Lat inte riktigt som nagot annat man hort utan detta var nagot nytt, det blev intressant och spannande, men sen forsvann dem bara.

Har i alla fall lyssnat riktigt mycket pa deras Hush och jag kan inte fa nog av den!!!
Alla gitarrer, det raa soundet, tonerna, blandningen av The Beatles och nutidens rock!
Sattet dem inleder hela laten pa! Man kan inget annat an att sjunga : Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na!!!!!!
Det ar fullt os i laten redan fran borjan och det blir bara battre och battre!
Lite i stil med Mando Diao faktiskt. Det oslipade soundet och stammorna. Det har ar rock som jag alskar det!
Ratt, oslipat, inget fint, falskt "nu ska vi pleasa fansen och lata dem hora det dem vill hora" utan dem kor sitt eget race! Dem gor det hart och ratt precis som rock ska vara och lata!!!
Jag ar fullstandigt foralskad i deras annorlunda sound! Det ar fan inte manga band i dagens lage som gor sitt eget utan dem kor pa vad dem tror att fansen vill hora och kor med sakra kort och det ar sa falskt och tappar hela meningen med musik!!!

Kula Shaker - Hush


Tattva

Kommentarer
Postat av: Jonathan;)

Heeej smukke!!! Jeg har lige prøvet at ringe til dig tre gange. Jeg håber altså du har det dejligt, jeg savner dig.... det er værre når nu man ik ved hvornår man snakker med dig:( JEG ELSKER DIG!

2008-04-05 @ 10:40:39
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0