Maria Mena



N
ar jag forst horde You Are The Only One sa tankte jag bara:

-'Va faan ar det har?!'

Men 'det har' var riktigt jakla nice!
Texten ar freaky as hell och riktigt riktigt utflippad och rolig!
Valdigt annorlunda text och det ar det som ar skonheten: att folk vagar!!

Horde sen hennes Just Hold Me som ar obeskrivligt fantastiskt!
Den far hjartat att sla fortare, den ger en gashud, den far en att tanka pa saker som ar helt sjalvklara, men som man aldrig riktigt tankt pa...

Det storsta rysningsmomentet i laten ar i borjan pa refrangen dar hon sjunger 'Why' och drar ut det sa det later helt magiskt!

Varfor...


But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if i liked rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to see me broken
And why do I still care
still care


Det ar SA klockrent!!

Norska Maria Mena ar ett namn att lagga pa minnet!!

Just Hold Me



You Are The Only One


I hope you can forgive me for that time
When I put my hand between your legs
And said it was small
Cuz its really not at all

HAHAHA - HILARIOUS!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg henne live i Norge på en festival 2006 för
och hon var faktiskt riktigt bra :)

2008-04-11 @ 10:18:38
URL: http://svisch.blogg.se
Postat av: Tilisha

Sara - Ah...det vill jag med!!
Kan tanka mig att hon ar helt suveran! Hoppas verkligen ocksa att jag far se henne en dag.

2008-04-11 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0