Min Dag I Parken!

Alskar dessa dagar!
Dagar som kan verka lite...halvtrista pa morgonen, men som sen blir helt perfekta!!!
En san dag har jag haft idag!
Det hela borjade med att alla pa hostelet var jattesota mot mig! Det ar dem iofs alltid, men jattejattesota :)
Alskar detta hostel! Kanns verkligen som hemma!

Sen da...sen gick jag ner till kiosken och kopte mig mig favorit-tidning har, sen gick jag till parken och satt dar i nagra timmar och bara njot av varmen och lugnet!
Kollade pa familjer som hade med sig barnen i parken, en gammal dam som rastade sin sota hund (som jag klappade, hihi), en tjej som ligger i graset och laser tidning, en kille som ligger en bit ifran och lyssnar pa musik, ett par som ligger pa en filt och myser...LOVELY!
Jag - jag lag pa banken och njot, haha!

Efter det kopte jag lite mat som jag lagade har, sen kollade jag pa Gilmore Girls och nu sitter jag har med Vanner i bakgrunden :)

image1323
Jag i parken

    
Fint va!
         
Lite ego-bilder
:) min tidning var intressant...Mischa Barton har CELLULITER!! AAAHHH! Suck suck!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men stackarn. Orka hänga ut henne... hon är inte direkt ensam.

2008-04-16 @ 17:42:33
URL: http://pottfrilla.blogg.se
Postat av: Tilisha

Lina - PRECIS! Sa lojligt! Det har vi val alla mer eller mindre.

2008-04-17 @ 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0