Nyttigt Blir Nyttigare!

Har varit saaa sugen pa sushi ett tag nu och bestamde mig idag for att ta tag i saken!
Glad ar jag for det for fasen sicken god sushi jag fick!
Jonathan och jag tankte kaka pa Pink Ginger nar han var har, men da skulle dem precis stanga..suck suck, men idag gick jag dit och till min forvaning ser jag att dem har sushi med brunt ris!!
Var saklart tvungen att smaka det...bestallde tre rullar, en med chilli rakor, en mad tillagad lax och en med seewead...smakade himelskt gott! Blev mycket mer tuggmotstand pga riset!
Var tvungen att kopa med mig tre hem ocksa som jag ska kaka nu :)
Ra lax, ra tonfisk och vegetarisk blev det nu...maste ju testa allt!
7.50 dollar gav jag for tre rullar vilket ar ca 45 sek...helt OK!

Mmmmm! Nu ska jag kaka min sushi!

image1374


Kommentarer
Postat av: Elin

tack så mkt :) :)

2008-04-19 @ 11:14:44
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0