OH MY GOD!!!



A
r det sant?!?! Ar det sant?!?! AR DET SANT!!!
Tilina skrev till mig att Oasis ska slappa nytt album nu och dra pa europaturne! Blev saklart genast tvungen att kolla upp det! Mycket riktigt, men tyvarr kommer dem sannoligt inte till Sverige/Norden da fansen tydligen inte visar sa stor uppskattning for bandet...dra mig baklanges!!!!!! Klart som faan vi gor...jag i alla fall!

Men vet ni vad???

OASIS KOMMER TILL MANCHESTER!!!!!

Min storsta drom ar att fa se dem spela pa hemmaplan och nu gor det det!! AAAHHHHH!
Men...(ja, det fnns alltid ett men) det krockar med Where The Action Is i Stockholm sa det ser ut som att jag ska se dem i London istallet vilket inte ar fy skam da jag alltid velat aka dit.

JAG AR OVERLYCKLIG! Nu ska jag bara ha en biljett sen ar jag OFF TO LONDON MY FRIENDS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0