:) Playlist!

Eftersom dagen har varit sa underbar sa blir det en 'Smiley Playlist'!
Snackade precis med en tjej fran Italien som ocksa bor har. Hon beromde mig for min engelska, weeee!
Sant blir man alltid glad av att hora!!!
Hon fragade om jag hade studerat engelska sen jag var 2 ar :) Sicken komplimang!!

Well well...playlisten nu:

Mando Diao - Paralyzed
Oasis - All Around The World
Supergrass - Diamond Hoo Ha Man (RIKTIGT JAKLA BRA!!)
Dandy Warhols - Gett Off
The Raconteurs - Broken Boy Soldier
Peter, Bjorn And John - Objects Off My Affection
The Tough Alliance - First Class Riot
The Verve - Lucky Man
The Perishers - Weekends
Green Day - I Fought The Law


The Tough Alliance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0