Relaxation in Copenhagen

It's an evening of relaxation!

Det er mandag, jeg har løbet, handlet, lavet mad og sidder nu med en Cardigans dvd i afspilleren. Jeg sidder her og hygger, kigger ud af vinduet mens mørket falder på i min lille gade. Jeg sidder og tænker på den tid der kommer, en tid hvor jeg får enormt travlt med de ting jeg godt kan li:

For det første kommer min elskede Tilisha hjem fra sin rejse, dog før, hvilket er rigtig synd siden rejsen ikke er gået som den skulle. MEN, når det nu skal være, vil jeg sige at jeg glæder mig som et lille barn. Samtidig med det(faktisk samme uge), begynder jeg indspilningerne til mit bands (FACTORY45) kommende album, det sker sammen med superproducer Steffen Breum, ude i vores eget studio på Islands Brygge, i København.
På mit job har jeg fået en mere fremtrædende og vigtig rolle, i det at vi åbner en ny butik i Søborg, det bliver en slags deli, med Smoothies, specialiteter og bagels, det bliver fantastisk!!!

Sidst, men bestemt ikke mindst flytter Tilisha og jeg sammen i vores nye mini penthouse her på Nørrebro, det bliver et helt nyt og vigtigt kapitel i vores liv, og selvom vi ikke har været sammen så længe er jeg helt sikker på det bliver helt utroligt!!

Når nu jeg sidder og ser Cardigans, får i lige en sang med jeres landmænd (hats off to Swedish pop music!)

The Cardigans - You're The Storm (det er præcis hvad du er Tilisha!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0