Sjuklingar :(

Både jag och Jonathan är sjuka :(
Jonathan har varit förkyld ett tag och nu har det blivit värre. Jag hade riktigt ont i halsen igår och idag var det mycket värre.. + att jag har SVIIIINONT i magen!!! Hatar det!
Hade det helt fint imorse sen bara PANG!! Ont i magen som faan!
Var ju bjudna på middag hos Jonathans föräldrar...mådde skit, men fick det mycket bättre när jag fått mat i magen.
Skitgod mat! Verkligen! Käkade laxlasange till förratt och sen lam :) efterrätten blev en gåtur för att köpa kulglass, mmm!
Jag bestämde vad Jonathan skulle ha för smaker och tvärtom. Han fick lime/chili och rabarber och jag fick blåbär och blodapelsin...helt ok, hehe.

Nu ska vi se The Invisible som jag skrivit om förr. Såg ju den i Australien och det är en av de bästa filmerna jag någonsin sett! Ni MÅSTE se den!!!

Sov så gott!!

(magen spökar igen..suck suck...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0