Sjunger I Duschen

Ja, det gor vi alla och vi tycker alla att vi sjunger skitbra dar ;)
Jag sjunger alltid nar jag duschar...kan sta i en evighet och bara dromma mig bort och latsas att jag star pa en scen och har ett hav med publik som star och avgudar mig....mmmmmmm! Haha!
Har alltid bestamda latar som jag sjunger...det har bara blivit sa och nu tanker jag avsloja vilka det ar:

Avril Lavigne - Things I'll Never Say
The Perishers -
My Own
Oasis -
Talk Tonight
Jet -
Kings Horses
Green Day - 2000 Light Years Away


Jag ar helt foralskad i Things I'll Never Say! (den jag sjunger mest i duschen) Hon sjunger den sa otroligt fin och man kanner igen sig sa jakla mycket sa det ar skrammande!!! Absolut en av hennes basta! Alskar den! Finns en acoustic version av den ocksa...man ryser verkligen (videon till hoger)!!! Hon sjunger lika bra live som pa skivan. Hennes rost slar ner som en blixt fran klar himmel. Den ar nagot helt speciellt! Alskar hur hon leker med rosten.

 

Hittar ingen video med The Perishers, men har far ni de andra i samma ordning som ovan. Alla ar live versioner. Se sa unga Green Day ar, hor hur Oasis (Noel) kan sjunga som ingen annan kan! F**K va nice det ar!! Kan borja grata...hor hur rockgudarna Jet kan prestera en fantastiska ballad som far en att bli helt tom och forbluffad:

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0