Stilla & Rolig Morgon

Inte rolig som i rolig, men rolig pa danska :) alltsa...lugn! Sa vet ni det!
Vaknade och ringa till Jonathan, men tror alltsa att min mobil har blivit sparrad eller nagot..har ingen tackning...FAN!
Sa...jag tog min smutstvatt och har tvattat lite. Tvattade medans jag kakade frukost och nu bloggar jag medan min tvatt ar i torktumlaren! Ja...jag kan om jag vill ;)
Ska inte gora sa mycket idag...igen!! Borjar bli lite uttjatat det har...

42 minuter senare...

WEEEEE! Har precis pratat med Jonathan! Han hade kopt skype-tid och ringde till mitt aus-nr :)
Han ar saaaa sot! Saknar honom sa det gor ont...

Har nyss hamtat min tvatt...vill bada i tvatten!! haha...later sakert skumt, men allt ar helt varmt!!
Nah...vad ska jag gora idag da?
Jag ska ner till Toorak for att lamna filmerna, sen ska jag kopa likadana solglasogon fran OneTeaSpoon fast gula och en superfin scarf!
Har gjort en vad med Jonathan om att det ar det sista jag ska shoppa denna manaden. Om jag handlar mer sa ska jag gora frukost till honom varje helg i 2 manader nar jag kommer hem!!! OH MY!!!
Bast att jag kontrollerar mitt shoppingsug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0