To my one and only;)

Er lige kommet hjem fra job og sidder og læser Tilisha's indlæg. Blir så glad når jeg ser hende på billederne, blir så nede når hun ikke er her...!

Ligesom hende sidder jeg og drømmer mig væk til vores kommende lejlighed, hun komme med de fineste idéer til den og jeg er ikke altid sikker på jeg får vist hende hvor meget jeg sætter pris på hende og på hendes tanker omkring alt det her. Hun opgav at bo i Malmø for mig skyld, hvilket var en stor beslutning! Hun er fyldt med idéer til indretning, til hvordan det blir, til hvor meget vi skal hygge os og hendes lyse sind og søde ord fylder mig med den største varme og glæde!

Jeg håber du læser det her Tilisha, jeg elsker dig!


btw.

erhm... de der briller altså ;) shoppeforbuds overdommeren har godkendt, men det er også kun fordi du er lækker.. ;)

Her kommer en solbrille/feelgood/Tilishasogmitnyeliv sang - enjoy!! (cuz we're invincible!)

OKgo - INVINCIBLE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0