Vad Gömmer Sig I Påsarna?

  

Det blev inga solglasogon...ja...dar sparade jag 6 hela kronor...WOHOO! I'm rich ;)
OK...ni tror sakert att pasen i mitten ar en vanlig matpase, MEN...nope! Take a look what's inside the mystery bags:

  

Min nya fina scarf som jag ALSKAR! Det ar hastar pa den for er som inte ser. Den fanns i svart ocksa, men man har sa mycket svart...borjar bli trakigt.
Sen da...den 'vanliga matpasen' som inte var sa vanlig i alla fall - PHILADELPHIA FRUIT! Jordgubbar i ju for soren!
Om ni har det hemma - sag inget! Forstor inte min gladje, tack :) Fanns med mango ocksa, men vagade inte helt...
Sista bilden da...blev saklart en ny cd istallet for glasogonen - Kula Shaker! Ett suverant album! Valdigt ovanligt, alskar deras indiska intron, men...Hush fanns inte med pa den. Tror att det ar ett bonus nr som bara finns pa vissa skivor :( sa istallet for att kopa skivan igen sa tankte jag pa att kopa deras Best Of.

Jonathan
...kan du kopa den till mig pa TP? Kostar bara en billig peng...snaaaallla???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0