What's With Today Today?

Hander inte sa mycket idag, men kanner mig anda glad! Alskar dessa dagar!
Gick ner pa Toorak for att hyra film...blev tva latta filmer da jag kanner mig pa glatt humor :)
Ville entligen se I'm Not There, den om Bob Dylan, men den har inte kommit ut an.
Ska snart se film, men just nu kan jag inte sluta lyssna pa Oasis - Talk Tonight, videon jag lade upp i inlagget nedan. Den ar helt...vet inte vad jag ska saga! Den rosten...

Det har ar i alla fall jag en dag som denna:

image1154

  

Kom att tanka pa en sak...JAG HAR VARLDENS BASTA LIV!!!!
Jag befinner mig i Australien pa mitt livs resa, om 2 manader kommer jag hem till min underbart fantastiska pojkvan Jonathan och ska starta ett liv med honom i Kopenhamn med lagenhet och det hela, jag har en familj som alskar mig over allt annat, en familj som gor allt for mig, varldens basta systrar...Mamma och Pappa...ni ar mitt allt! Mitt liv! Nu sitter jag har och far tarar i ogonen...
Det ar det laten Talk Tonight gor med en! Precis det har! Far en att tanka pa livet och manniskor som betyder otroligt mycket for en!

Kommentarer
Postat av: Becca

åh vad skoj å vara utomlands :D
kolla in min humorblogg!

2008-04-04 @ 05:46:33
URL: http://www.smisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0