Alex Turner El. The Fratellis?

Lyssnade på The Fratellis nya siva, Here We Stand, igår...den är jäkligt bra! Gillar faktiskt den bättre än deras första.
Denna är mer rough!!
I alla fall...första låten jag hörde var My Friend John och jag var seriöst tvungen att dubbelkolla min iPod för att se om det verkligen var The Fratellis och inte Alex Turner (Arctic Monkeys) som sjöng!!!
Jäklar vad deras röster är lika i denna låten!!! Nästan scary! Inte visste jag att The Fratellis döljde detta...nice surprise!!
Låten är en favorit på skivan och känner jag mig själv rätt- så lyssnar jag sönder den innan veckans slut!


Kommentarer
Postat av: Carmen

Tack själv :) London ska bli så roligt! Ska vara där i 3 månader och läsa engelska.

Jag kommer följa din blogg och bli inspirerad av dina outfits!



Ska gå till Bikbok i veckan och kolla efter en scarf. Din är så fin.

Ha det bra!

2008-08-08 @ 09:43:28
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag håller med om att deras röster var riktigt lika! :) Har inte riktigt gillat fratellis men den här låten var den bästa jag har hört av dem so far.

2008-08-08 @ 18:06:48
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0