Back From The Doctor!

Nyss hemkommen. Det gick snabbt. Jag ska opereras igen. Han förklarade vad det hela var. Ritade t.o.m en BILD! Det ni :) Förstår ju inte "läkarsnacket" så bra, haha.
Man har i alla fall vätska mellan ledbanden och ibland kan det bli inflamerat. Då bildas det mer vätska som inte får plats och därför bildas det senknutor. Det är det jag har. Har haft det förr och det finns inga garantier för att det försvinner helt eftersom foten aldrig vilar.
Därför fick jag själv välja om jag ville opereras och det vill jag. Har haft så jäkla ont! Senast förra veckan och det är inte kul. Nu väntar jag bara på en kallelse som jag år ganska snart sa han.
operation - men jag är lika glad för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0