BikBok VS Gina Tricot

Yes yes - då var det dax! Gina Tricot har öppnat en flagship butik precis brevid BikBok!! De öppnade igår...ni kan själva föreställa er hur lite vi hade att göra och hur mycket de hade att göra...NOT GOOD!
Dagen idag började som en mardröm. jag var bara tvungen att kika förbi Gina Tricot (handlade också, men det är en annan historia, haha) och där var bara MILJONER MÄNNISKOR! Kommer sen in på BikBok där min chef står...och ingen annan...suck suck!!!

MEN...det hela vände sen och vi fick skitmycket att göra! Tog t.o.m bonus och det hela...nice surprise!!
Så...det var en kul dag på jobb trots allt.
Måste säga att Gina's butik är skitfin och gosh så mycket kläder!!!!!!

Förresten...idag när jag skulle cykla till jobb SÅ HAR JAG PUNKTERING!! AAAHHH!
Tur att jag hade god tid på mig - det tar ändå 40 min att gå till jobb. hade inga mynt till bussen heller...just my luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0