Customers - Watch Out For Me!

Har ju inte ens hunnit skriva vad jag gjort idag - shoppingen var tydligen viktigare :)
Jag har varit på säljskurs idag! Yepp! Skitkul faktiskt! Fick en massa på tips om vad man ska göra och inte göra, säga och inte säga. Fick också såela upp ett litet rollspel där man skulle spela kund och säljare. Vi var både folk från BikBok och Carlings så det var nice. Nu ni...när ni besöker en BikBok butik och jag är där - WATCH OUT! I won't let you go out empty handed!!! Vet inte ens om man kan säga så, men det låter bra, haha.
Vissa saker som vi fick lära oss kan jag tycka är liiiiiiiiite väl i överkanten. Jag vet själv hur irriterad jag blir om jag har en säljare hack i häl hela tiden så...jag gör det på mitt sätt: lite smooth, lite puppy eyes, lite sött sådär :)
Klart att man ska försöka med alla knep, men man ska bara inte vara för pushig!


Bilden?? Den är bara så cool! Factory45 ofcourse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0