Denna Morgon

IIIIIIHHHH!!! Jag vill sova! Jonathan gick för 30 min sedan och kvar är jag...helt ensam i en stor säng :(
Ska faktiskt själv stiga upp snart. Jobbet väntar, sen personalmöte och efter det Malmö Festivalen!!
Har inte invigt den än, men det gör inget - jag har aldrig varit speciellt glad för den festivalen.
Jag var det dock förra året då Mando Diao och Klaxons spelade. Det var underbart!
Inte ens maten kan jag njuta av där - vågar inte. Vill inte ligga och spy pga en fesen hamburgare eller något.
Jag håller mig till de spanska godsakerna - churros....mmmm!
Är jag tråkig? Nej, jag gillar bara Mamma's mat bättre och festivalen i sig...not my style. I like the Roskilde style better...thank you very much!
Helt ärligt så vill jag bara dit för att äta churros, haha! Sött och kladdigt, mums! Tilina...we eat!!


Det vattnas i min mun - FOR REAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0