Det Tar Emot :(

Morn' morn'! Hoppas ni är pigga och glada...det är inte jag...inget av det faktiskt :(
Skulle ha varit ute och sprungit nu, men fasen vad det tar emot! Riktigt mycket! Är så jäkla trött och seg i kroppen.
Så...skjuter upp träningen till fredag och söndag istället. Känns inge bra, men vad ska man göra när kroppen säger ifrån - LYSSNA har jag alltid f¨tt lära mig :)

Jag är alltså väldigt trött idag och inte så glad heller...ser inte Jonathan så mycket nu. Några timmar på morgonen och några timmar på kvällen. Kommer inte så honom hela nästa vecka heller då han och bandet ska spela in deras cd! Jäkligt kul dock!
Tror att det kan vara ganska sunt...att vara lite ifrån varandra. Skönt att sakna personen..låter kanske helt dumt, men det är sant...så känner jag i alla fall...

Ska inte vara på jobb förrän klockan 12 så vad gör jag u? Jo...det jag inte får göra - kollar på kläder och skor! Ajaj!
Detta ska med mig hem efter besöket i Sverie på torsdag:


Allt från Monki. Vad kan jag säga - deras kollektion är riktigt cool!
Ska dock försöka hitta en kavaj från någon second hand, men gör jag inte det så får denna ryka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0