Erbjuden Nytt Jobb :)

Blev skitglad! Idag när jag jobbade så kom det in en dam i butiken och handlade.
Jag önskade henne en trevlig helg och med ett sil på läpparna sa jag 'Hej Då'.
Hon gick, kom sedan tillbaka och la sitt visitkort på disken. Hon är chef över Pizza Hut och Subway i Danmark och sa att om jag någonsin funderar på att söka annat jobb så skulle jag kontakta henne.
Hon sa även:

-"Jag har varit här många gånger förr och du är alltid så söt och smilar alltid"

Blev såååg glad!! Inte för att jag vill jobb där, men kul att hon tycker det om mig och har lagt märke till det :)
Anna - min chef blev också glad och sa grattis till sig själv, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0