Fyllebild!!

Nu är jag trött och ska faktiskt sova. Mår bättre nu, men ska till läkaren imorn pga min fot!! SKIT! Får se om det blir en operation...spännande!!
Har käkat som ett svin idag...om ni nu ville veta det. Men magen kurrar i alla fall trots en smoothie som jag nyss slängde i mig...hmm??
Vet ni...det finns faktiskt fyllebilder som är fina, fyllebilder man tycker är lagom crazy. Inte för äckliga, inte för snuskiga utan bara jäkligt roliga och fräscha! En sådan bild har jag liggandes här. Vill ni se?? Ok då!



Jag gillar den som faan! Det är jag (om ni nu inte förstod det) och syster Tina i bakgrunden.
Det är nog sekunder innan jag börjar spy och mår skit :(
Jag hade kul så länge det varade, haha! Nu ska jag sova...doktorn imorn, WOHOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0