Hmm..?

Vet inte riktigt vad jag ska visa er...Tilina har alla roliga bilder på sin kamera och den fifflar hon med nu så får vänta lite.
Jag kan visa några gamla outfits, pannkakorna från igår, min mat och lite annat onödigt, haha!
Skittråkigt egentligen, men va fasen - I have nothing else to do!



     




Vad har vi här nu då? Jo...mina amerikanska pannkakor, min mat för några dagar sedan (makaroner och korv, alltid lätt att slänga ihop, haha), outfit, makaroner och korv - igen, mina favorit örhängen från Tjalla Malla, slitna coola jeans från BikBok, ego pic och ego pic igen!

Kommentarer
Postat av: Jonathan;)

Hvor ser de goe ud skatter, jeg savner dig virkeligt!!!

2008-08-25 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0