Musik i Butik

När jag jobbar - då vill jag höra indie, rock och pop! Förlåt, men jag klarar inte av att stå en hel dag och lyssna på hip hop och R'nB!!! Det går bara inte. Vi har så olika musiksmak på jobb...faktisk INGEN som lyssnar på samma musi som jag gör.
Därför f¨år man kompromissa och det fungerar faktiskt jättebra ändå.
Älskar när man står själv och kan höra sin gene musik på högsta volym...SWEET!
När man har en skittråkig dag så är det musiken som lyfter det hela. Jag kan ha världens tråkigaste dag, men med "rätt" musik flyter det hela på och jag lever i en bubbla!
Detta lyssnade jag på igår när jag jobbade:



Jet, Jet, Eeels ocg Franz Ferdinand. Dock var det ingen cd i Jet's första...aaaahhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0