Musik musik musik

Har inte skrivit så mycket om musik på väldigt länge och blir själv helt paff faktiskt! MEN...det händer faktiskt inte så mycket kul i musikvärlden just nu. Många intrssanta skivsläpp iofs, men ja...

Hade nästan glömt hur bra Cold War Kids är! Åkte med AJ till Danmark i onsdags och lyssnade på deras Hospital Beds på hög höh volym - jag rös i hela kroppen!!! Den är så kraftfull, så känslosam, så djup!



Nåt annat kul då...jo - The Pipettes...not a big fan, men ganska coola chics måste jag säga! Deras cd spelas ganska flitigt i butiken ändå. Man blir glad av den helt enkelt!



I butiken har jag lyssnat på The Fratellis gamsla skiva hela dagen. Tröttnar aldrig på den! Flathead är en favorit. Den är trallig, den är cool den har det!



Det var nog allt jag hade i min musikbrain idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0