Shopping, Ny CD, Factory45 mm!

Oj vad det händer mycket nu...I LIKE!! Shoppade en hel del svart på H&M idag, läste om Oasis nya cd som släpps i oktober...gisa om jag längtar!! IIIIHHHHH!!!! Och...Factory45 (Jonathan) spelar i Köpenhamn den 11 september!! ÄNTLIGEN! Längtar verkligen efter att få se dem spela igen då dem alltid ger allt och gör det som ingen annan!
Det ser bra ut det hela måste jag säga...visst ja, haha! Detta ä kul! I danska Urban var Oasis på framsidan och i tidningen såklart, en artikel om dem...skrattade för mig själv när jag läste intervjun...coola är dem ju!!
Dem uttalar sig ganska fult om Amy Winehouse, Lilly Allen och Kaiser Chiefs. Skriver om det imorn och viar även mina nya kläder för nu...ska jag hoppa i säng!! SLEEP TIGHT!!


Factory45

Kommentarer
Postat av: Tove

Får man fråga vad Oasis sade om Amy och Lily Allen? Blev lite nyfiken nu.

2008-08-27 @ 23:24:40
URL: http://www.youtube.com/user/suedehead

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0