Sjuk Dagens Outfit

Steg upp imorse...med en jäkla smärta i magen! helt sick! Kramper, illamående osv osv.
Hade även feber så fick sjukanmäla mig från jobb idag vilket jag HATAR!
Missar omhänget i butiken, men eftersom jag jobbar i två butiker så får jag vara med om omhänget i den andra butiken på onsdag istället...sweet!
Kännr mig lite bättre nu, men man vet ju aldrig, Bäst att ta det säka före det osäkra.
Så här skulle jag ha sett ut på jobb idag:





Skor - Converse
Shorts - Supré
Linne - BikBok
Topp - BikBok (knappar på ryggen)
Scarf - BikBok
Väska - H&M

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hej!

Råkade hamna här när jag letade efter plagg från Bikbok. Du har en väldigt snygg klädstil, precis min smak. Diggar speciellt din scarf från just bikbok.

Keep up the good work :)



Ha det bra!

2008-08-07 @ 10:56:36
URL: http://carmstilia.blogspot.com
Postat av: therese

Å jag älskar din väska! Jättefin var den :) letar efter en liknande själv.. du vet inte vars man kan hitta?

2008-11-10 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0