Sunday Morning

Ja ja...morgon och morgon. Känns som det i alla fall. Jag och Jonathan har käkat bagels i soffan och kollat på Vänner...det gör vi fortfarande! Perfekt att göra på en söndag. Vänner  - works all the time!!
Idag då...lägenheten ska finputsas, hyllor ska upp, kläder ska kastas osv osv.
Kläder...kläder...jag är SÅ trött på min garderob!! Vll bara kasta allt och in med nytt! Förstår ni? Det är så frustrerande!!
Har en jäkla massa kläder. Kläder jag inte använder, men tänker -"Hmm...kanske kan användas om några år igen..." SLUT MED DET!! DET SKA UUUUT!!! Har t.o.m kläder med prislappar på!!! Illa!
Låter som en jobbig dag jag har framför mig, haha!

Maroon 5 - Sunday Morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0