Svart Shopping + Shoppingförbud!

Shoppade lite på H&M igår...allt är svart! Vad hande där ;)
Det blir också det sista jag shoppar fram till NOVEMBER!! Ska bara ha det där från Monki sen är det slut!
Måste börja spara fpr real nu och inte bara en massa snack! Har t.o.m skrivit ett kontrakt med Jonathan, hihi.
Jag får max ta ut 2000 kr varje månad till mat och nödvändiga saker och har räknat ut att i november...då är mitt konto glatt igen!! Kan jag hålla det?? Inga problem! Nu ger JAG MIG FAAAN PÅ DET!! Wish me luck! :)


Skinnkjol med hög midja - 79.50 dkk
Volanglinne med dragkedja bak - 129 dkk
"Vanlig" kjol - 179.50 dkk
Skor med dragkedja på yttersidan - 98 dkk

Skorna är skitcoola! Och kjolen då! WOW!
Finns ett liknande linne på BikBok,men gillade detaljerna på denna bättre.

Kommentarer
Postat av: tina

lycka till :)

och - inget är omöjligt för den som har viljan - :)

2008-08-21 @ 08:11:44
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0