Tattoo

Är riktigt sugen på att tatuera mig igen...och det ska jag!
Ska tatuera ett 'T' på singalesiska. Lite speciellt eftersom min Mamma är från Sri-Lanka. Tycker att det är så tråkigt med alla som tatuerar en massa text osv på latin, men det är en smak sak såklart. Jag skulle dock aldrig göra det. Min bror har skrivit 'Jag älskar mina barn' på latin...riktigt fint, men njae. Jag gillar inte det!
Sen hade jag tänkt att lägga ihop de sista fyra siffrorna i min familjs person nr och tatuera in bakom örat. Coolt och speciellt tycker jag :)
Jag vill att mina tatueringar ska betyda något. Det gör mina andra två. Den ena står för mig och Jonathan och denandra för min familj.
Fick syn på Carolina Gynnings tatuering - den är nice! Skitfin faktiskt!



Ser inte helt vad det föreställer, men jag ser ett hjärta och en stjärna. Ser ni vad det är?

Kommentarer
Postat av: Malin

En blå fjäril ser jag :)

2008-08-24 @ 22:56:47
Postat av: Tina

Hey lovely!!!



Du, kan du gora mig en tjanst....Kan du fraga Jessica nar jag far mina feriepengar for den ferien som jag har kvar fran maj i ar till maj nasta ar? Jag har fortfarande inte fatt nagot pa mitt konto,kan du fraga henne om det med detsamma nar du kommer pa arbete? Jag maste verkligen veta!!!



Tack sotis!!!



Du kan maila mig pa fb...



love u much!!!

2008-08-25 @ 01:14:22
Postat av: Anonym

vet du var man får fram hur namn stavas i sri lanka

2009-02-01 @ 23:07:12
Postat av: lovisa

en fjäril med

2011-03-03 @ 00:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0