Trött Som Satan!

Iiiiiiii! JAG ÄR SÅ TRÖTT!! Vill bara sova :(
Men nej då..istället ska man till jobb....aaahhhh! Hatar inte mitt jobb, absolut inte, men visst fasen hade det varit skönare att få sova! Jobbar bara till kl 18 idag så det är ganska lunch.
Sen ska jag bara hem och slappa och kolla på Band Of Brothers :)
Föresten...igår när jags kulle städa till min hamster så satte jag gallret över honom. Där satt han helt fint...ända tills jag gick ut till badrummet för att tvätta hans bur. När jag kommer tillbaka är han BORTA!!! FAAN!

-"Jonathan! Vår hamster har smitit!!"

Kollar bakom dörren och där sitter den lille rackaren! Så söt!


Mario

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkligen urgullig!

2008-08-06 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0