Visst Ja, Oasis!!

Skulle ju visa er den SKITROLIGA artikeln om Oasis igår!! Here it is!!

Noel säger -"Amy Winehous är en hemlös häst (har en annan betydelse på danska) och Lilly Allen luktar urin!
Jag har tagot droger i 18 år, men jag har aldrig varit så väck att jag en dag vaknade upp och sa: 'Vet du vad, jag tycker att Kaiser Chiefs är geniala.' "

Om Radiohead och Coldplay säger Liam -"Jag hatar dem inte, jag önskar inte att dem råkar ut för en olycka, men jag tycker att deras fans är tråkiga och fula och det ser inte ut som att dem har det kul!"

Nu råkar det vara så att jag gillar Kaiser Chiefs, men hallå sicket coolt uttryck!!! Bokstavligt talat så skrattade jag för mig själv när jag satt på tåget!!
Denna man...dessa män...Noel och Liam...ni är mina gudar!!




Artikeln ska ramas in och upp på väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0