Give me a break!!

Morn morn! Trots att jag inte gjorde ett skit igår så är jag riktigt jäkla trött!!
WHY?! Magen gör fortfarande ont, men inte lika mycket. Var fast inställd på att springa en runda nu på morgonen, men vaknar av att det regnar. Hatar att springa i regnet och dessutom springer jag i "skogen" där det blir lerigt och äckligt.
Skorna blir helt bruna och skitiga och leran har stängt upp på kläderna - nej tack!
Så...nu har jag kollat upp lite gym här i närheten och det blir mitt nyårslöfte - börja gymma!!
Finns skitmånga roliga gruppövningar ju:

BodyPUMP
BodyCOMBAT
BodySTEP

you name it! Skitkul ju så nu jävlar!!!
Ett medlemskort här kostar 349 kr/månad och det är ju helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0