Jag älskar mig själv ibland!

Jag och Jonathan har bestämt oss för att ge varandra en liten present varje advent.
Igår fick jag min...The Killers nya skiva - Day & Age. Lyssnade på den non-stop i butiken idag.
Jag måste säga att jag älskar mig själv ibland! Eller...alltid...det ska man ju, men jag älskar mig själv för min smak!
Nu ska jag förklara:

När jag hörde deras singel Human första gången så blev jag jäkligt besviken!! Riktigt besviken, men som jag också skrev i bloggen så kommer det nog till mig senare och det har det gjort - idag faktiskt! Nu älskar jag den!
Det är det som är så bra med mig - om jag hade älskat den från början så hade jag tröttnat på den lika snabbt, men nu gör jag inte det! Nu kommer jag inte tröttna på den och det vet jag.
Älskar låtar som man måste lyssna sönder för att sedan se skönheten med låten - de låtarna är alltid de bästa!

Vad tycker jag om deras nya skiva nu då?
Den är ganska kort...tyvärr, men innehåller dock hit-låtar som Spaceman, Human och Losing Touch som är min favorit på skivan. Klart mycket bättre än deras förra Sawdust, men långt ifrån Hot Fuss och snäppet efter Sam's Town,
Men den är bra...det är den. The Killers är fortfarande The Killers!!! Tack och lov!!!
Så oroa er inte - dem har inte blivit sämre....dem håller en stabil nivå.

The Killers - Losing Touch, live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0