Jul med the Hives och Cyndi Lauper

Inte ens två dagar kvar till jul...tiden har verkligen flygit förbi!
Det var ju precis Jonathan's födelsedag!!! Så tänker jag..., men det var faktiskt snart 3 veckor sedan...
Jag har faktiskt inte kommit in i någon julstämning än. Lite panik får jag.
Försöker lyssna på lite julmusik och har hittat en som är skitcool!

The Hives & Cyndi Lauper In A Christmas Duel

Hur fräsigt låter inte det!!!!!! Låten är skitcool
Lite småseg i början, men sen brakar det loss. Verkligen en julsång i en klass för sig.
Tänk er Pelle's mörka djupa röst kombinerat med Cyndi's ljusa lite irriterande röst - crazy mix!
Jag gillar den som faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0