Jul och Inte party!

Jag ÄLSKAR julen!!! Bästa tiden på året! Allt är så mysigt och fint!
Har haft den perfekta julen med familj och vänner! Var hemma på julafton och dagen efter tog jag bilen och körde hem till Jonathan's familj. Där var jag hela dagen sen åkte jag och Jonathan hem till min familj igen - MYS!
Just nu sitter jag hemma i lägenheten, men ska faktiskt bege mig hem till familjen snart igen.
Storasyster Tina åker tillbaka till L.A på måndag så idag ska vi mysa hela kvällen!!

Den 25'e är ju den stora festdagen i Sverige, men inte så mycket i Danmark. Jo...på Jylland säger Jonathan, men inte så mycket annars. Skönt att både jag och Jonathan är sånna som hellre vill mysa med familjen under hela julen!
Ut och festa???? Det existerar inte i min värld. Nä - JULEN ÄR MYS MED NÄRA OCH KÄRA varje dag för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0