Lalalala!

Lalalala....mmmmm...wee wee!
Ja...så glad och trallig blir man av att ha sett Mamma Mia! Galet bra och skitkul! Verkligen mycket bättre än vad jag trodde! Nu vill jag dansa och sjunga, men istället väntar sängen och jobb imorn...idag faktiskt.
Åh...sorgligt! Dock bara 4h sen är det myspys med Jonathan! Kolla på film och käka lussekatter som vi bakade ikväll...we're goooood!
käkade förresten årets första lussekatt idag på Lucia Movie Night - hade nästan glömt hur galet gott det är!
Varför käkar man bara dessa läckerheter i december???

Nu ska jag sova, men innan dess bjuder jag på min all time favourite ABBA song:

Mamma Mia - Lay All Your Love On Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0