Lights And Music

Har länge önskat mig denna cd. Upptäckte bandet då jag befann mig i Australien i början på året.
Cut Copy heter bandet och kommer från Melbourne, Australien.
Det är ett electropop band som jag inte är så förtjust i egentligen, men Cut Copy är speciella och jag gillar det som faan!
När jag jobbar så är det deras cd som som spelas på högsta volym!
Har speciellt fastnat för deras Lights And Music. Beatet i låten gör att magen drar ihop sig, man får gåshud på armarna och man vill bara dansa loss och aldrig sluta!! Jag kan helt seriöst inte stå still när jag hör den!!!!

Cut Copy is here to stay och sopar alla andra electropop band under mattan!!!!!

Cut Copy - Lights And Music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0