Ny Kofta

Handlade mina sista klappar idag och det är så sköööööööönt!!!!!!
ÄNTLIGEN!!!!
Kunde dock inte låta bli att smyga in på Urban Outfitters...det sköna med den butiken är att ibland så finns det verkligen ingenting som lockar och ibland (som idag) så lockar allt!
Nu när jag tänker efter så är det kanske inte så skönt...hmmm...var finns det braiga i det där?!
Dax att tänka om Tille!! Hellre att det finns lite hela tiden...face it - man kan ändå inte köpa allt!! Än att man får ett slag i ansiktet en gång då & då.
Well well...när jag fylde år fick jag ett presentkort till butiken. Tänk att jag lyckats hålla mig från att köpa något i nästan 2 månader - CRAZY!!!
Ville bara inte slänga ut pengarna på en dyr sketen t-shirt eller en klänning som jag ändå bara kommer använda en gång.
Nope - det jag behövde var en STOR MYSIG KOFTA!!!

Som denna för 750 kr!


Helbild kommer sen - batteriet ska bara laddas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0