Ny tatuering..?

Kommer ni ihåg att jag en gång i tiden, bloggade om Ashlee Simpson's nya tatuering på handleden?
Jag skrev i alla fall att jag aldrig skulle tatuera mig så, men...det tar jag tillbaka för nu är jag jäkligt sugen på att göra det!!!
OM jag nu gör det så ska jag tatuera in min familjs sista siffror i ett av bladen. Vill ju att mina tatueringar ska vara personliga.
Hittills har jag tre som alla har en mening.


Min nya..?

Mina tatueringar:


De fyra prickarna står för min Pappa, Mamma,Tina & Tilina

Denna står för mig, Jonathan och musik


Detta föreställer ett 'T' på singalesiska (min Mamma är från Sri-Lanka)


Kommentarer
Postat av: Emma

va fint!

2008-12-25 @ 12:07:24
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: nicole

vart har du tatuerat dig? funderar själv på att göra en liten sak... nån stans :D

2008-12-29 @ 17:16:12
URL: http://needlesandpins.blogg.se/
Postat av: gapp

Nej nej, du är perfekt som du är. Förresten, 4 prickar är det.

2009-01-03 @ 02:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0