Vad händer?

Jo - Tina åkte till L.A igen igår och nu ska hon vara borta ännu längre!!!! Vill inte!!!
Men jag är glad för hennes skull - snart får vi kanske se henne på tv, hihi.

Jobbet då - FOLK ÄR GALNA!!! Jobbar ju på BIKBOK i Köpenhamn och folket här blir helt crazy när rea-skyltarna tas upp!
Har haft skitmycket att göra varje dag sedan rean startade. Igår var en galen dag och värre idag!
Man springer fram och tillbaka, står i kassan hela dagen, tömmer provrummen (då danskar aldrig kan hänga tillbaka kläderna!) och stressar som satan, men...tiden går skitfort och tro det eller ej, men det är faktiskt kul!
Seciellt när man jobbar med underbara människor!

Ska jobba imorn med, men bara fyra timmar. Sen ska jag fira nyår med vänner, syster Tilina och Jonathan.
Blir skitmtsigt! Alla tar med sig ingredienser till maten som ska lagas.
Ser verkligen fram emot detta!

Har ni några nyårslöften? Jag har - spara pengar och skaffa ett gymkort!

Har förreste samlat på mig en hel del nytt i garderoben - bilder kommer snart.
Har bl.a köpt mig en skitfin jacka från Levi's och ett par mc-boots från Wedins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0