Face For The Radio

Nu nar jag anda ar inne pa The View...Face For The Radio!!! Klart en av deras basta pa skivan!!! Jag ar helt blown away av hans rost!! Nar jag horde Same Jeans for forsta gangen sa trodde jag aldrig att hans rost skulle kunna lata sa har!!! Skivan ar overraskande bra! Verkligen skitbra faktiskt! Jag ar helt foralskad!!! Han kan lata riktigt rockig, skriker och ar helt vild samtidigt som han sedan kan ha varldens finaste och mjukaste rost! En skiva som ALLA borde ha i skivsamlingen...den ar helt klart ett maste! Tro mig!! Nar jag hor skivan sa far jag en festival-kansla inom mig...en jag-skiter-i-vilket-kansla! Allt ar skitbra, livet ar underbart och musik ar fan det basta som finns!!! Vad vore livet utan musik??? Ett citat fran Hairspray: Life without love, is like rock 'n' roll without a drummer!! Bara en parantes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0