Good Or Bad, Eminem!

Nu nar Jonathan ar har sa blir det ganska mycket musiksnack da vi bada ar musikfreaks ;) Han bad mig att saga dem fem artister/band som jag "hatar" mest. Det var ganska svart, men jag lyckades komma pa nagra. Jag hatar inga band, men det finns musik som jag tycker ar jakligt bra och musik som jag tycker ar jakligt dalig och om jag tycker att nagon artist/band later skit sa forsoker jag inte lagga ner min tid pa att komma pa nagot bra med denna artist/band. Man kan inte gilla all musik! I alla fall...medans vi disskuterade detta sa kom vi in pa hip hop, rap osv och att det verkligen inte ar min musik alls!!! Det ar inget jag orkar hora, men jag tanker inte "Ah na!" nar jag hor det...det ar dar bara...i bakgrunden. Daremot kom jag pa en artist som jag tycker ar riktigt jakla bra och som befinner sig i den kategorin...EMINEM!!! Jag har alltid gillat honom! Jag gillar hans texter, hans musik, han satt att uttrycka sig, hans jag-skiter-i-vilket-attityd, hans jag-lever-i-nuet-stil...jag beundrar hela honom!
Vet att det finns riktigt manga som avskyr honom pga hans texter om hans barn, Hailey och om hans ex, Kim. Visst haller jag med om att hans texter kan vara valdigt raa och lite val i overkanten, men det ar sa han kanner och det ar det han vill sjunga om. Han vill uttrycka hur mycket han hatar Kim och hur mycket han alskar Hailey och det tycker jag ar fantastiskt! Han lever har och nu! Det som hander i framtiden far han ta da. Jag tanker mycket pa vad hans dotter ska saga om alla hans texter sen nar hon vaxer upp och kan forsta det hela...Han kor sitt eget race och det gillar jag skarpt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0