Jag Saknar Dig...

Idag sa akte Jonathan hem till Danmark. Har en klump i halsen nar jag skriver detta och kan brista ut i grat vilken sekund som helst! Det ar sa hart, sa jobbigt och det gar SA ont!!! Jag vet inte vart jag ska ta vagen och overvagde seriost pa att aka hem! Allt kanns sa jobbigt och just nu vet jag inte varfor jag ar har!!
Snackade med Mamma och Tilina idag och allt kanns lite battre nu faktiskt. Jag far vara tacksam over de 3 fantastiskt underbara veckor vi fick tillsammans och jag vet ju att om 3 manader sa ses vi igen och da ar det for alltid!!! Det jobbigaste ar att allt paminner om Jonathan. Bor ju fortfarande kvar pa samma hostel och jag gar dar jag och Jonathan alltid gick tillsammans. Han brukade sitta har brevid mig, men inte nu langre.
Jag maste sluta plaga mig sjalv...vet ju att jag kommer se honom igen och det kommer vara sa fantastiskt!!!

Nu ska jag hitta mig ett jobb och fa tiden att ga! Vill att tiden ska rinna ivag sa att jag kan komma hem!!!
Just nu kanns allt skit...liiiite battre an imorse, men fotfarande skit! Jonathan ar inte har. Tiden gick sa snabbt!! 3 veckor kandes som 3 dagar!

Jonathan, jag saknar dig! Jag Alskar Dig sa otroligt mycket!!!

Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra dag :D

2008-02-28 @ 11:18:54
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Tilisha

tove: Tack sa jattemycket och detsamma :)

2008-02-28 @ 11:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0