Mina Happy Songs!

Trots att jag känner mig skitdeprimerad sa måste jag gå vidare, jag måste få tiden till att gå, hitta på saker trots att det tar emot som fan just nu. Därför...that's right...MUSIK!!! Det blev ingen koncert med Plain White T's. Hade inte klarat av att stå där och höra Hey There Delilah en dag som denna (och Jonathan, jag förstår inte hur jag ens kunde överväga att se dem istället för att följa med dig till flygplatsen!! Det hade jag aldrig gjort och det hoppas jag att du vet ;)) då allt bara är jättejobbigt, men musik här hemma klarar jag av :) Så...började tänka på låtar som gör mig glad, låtar som får mig att känna "Fan, det här är livet!!!", låtar som får mig att vilja hoppa och skrika, låtar som dessa:

Kaiser Chiefs - Na Na Na Na Na
Franz Ferdinand - Take Me Out
Arctic Monkeys - View From The Afternoon
The View - Same Jeans
Mika - Lollipop

Det var en del av alla låtar som gör mig glad! Same Jeans påminer dock skitmycket om Jonathan, men inte sa att jag blir ledsen...jag smilar som fan ;)
Hoppas att ni ocksa blir glada av mina Happy Songs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0