MTV Is The Shit!

I Sydney sa kollade jag pa MTV en hel del...ja...kan inte halla mig vack fran musiken ;) men i alla fall...har upptackt skitcool musik! Check it out!!!

The Spinto Band -
Detta ar verkligen indie!!! LOVE IT!!! Alskar den dar ljusa rosten...det later sa ledsamt, men anda underbart ljuvligt! Jag blir helt avslappnad i hela kroppen och bara njuter! Drommer mig bort! Det ar otroligt fantastiskt!!
Oh Mandy Oh Mandyyyy!!!!!!

Interpol -
Dem flesta kanner nog redan till detta band, om inte...ni maste hora!!! Grymt grymt GRYMT! Hans rost ar verkligen speciell...later lite tillgjord, lite robot-aktig och det ar sa nice!! Dessutom liknar han Ola fran The Perishers...ett ganska stort plus i kanten, hehe! Det ar i alla fall skitbra! Man kan inte sitta still utan maste gunga med huvudet, klappa med handerna eller nagot annat. Man blir hooked direkt!

Det finns ett band till...kommer inte ihag namnet bara :( sa det bloggar jag om senare! Lyssna pa dessa tva band nu! Riktigt grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0