Musik Som Alla Borde Kanna Till!

Mitt storsta intresse ar musik och jag alskar att upptacka ny musik. Det finns inget battre an att lasa en massa tidningar, kolla pa natet osv och bli tipsad om en massa band man inte kanner till. Jag har upptackt en hel del musik pa bl.a myspace som ar en riktigt bra musiksida! Det finns dock vissa band som alla redan borde kanna till och om inte...sa ar det inte forsent an! Oasis, Kaiser Chiefs och The Perishers ar bara nagra av banden.
Oasis for att dem AR rock! Det finns inget band som kan gora det dem gor! Fantastiska texter, cool attityd och det enda bandet som kan gora ingenting pa scen och anda blir det det basta man nagonsin har sett! Kaiser Chiefs for att det deras musik ar i en klass for sig! Dem bjuder pa sig sjalva och deras texter ar roliga! Ja, faktiskt! Man kan inte lata bli att sjunga med och dem ar otroliga pa scen! Det ar fullt os fran borjan till slut. The Perishers da...vart egna svenska band som man bl.a kan hora i O.C, One Tree Hill och Grey's Anatomy. Det ar verkligen inte manga som kanner till dem och jag hoppas att det andras snart da musiken verkligen beror en. Texterna ar sa enkla, men anda sa starka! Man blir bade glad och ledsen av att hora dem och det ar en otrolig kansla man far inom sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0