Mysdag Med Cool Musik!

Det fortsatter att vara galet varmt sa idag passade jag och Jonathan pa att aka ut till sjalva stan. Hittade ett skitcoolt center dar de spelade min typ av musik...hela tiden!!! HEAVEN! De spelade bl.a Kasabian, Arctic Monkeys, The Hives och The Fratellis. Det fanns sa mycket att kolla pa sa vi hann inte ens med halften vilket betyder att det blir en tur dit imorn igen, hehe. Val hemma igen sa kopte vi fyra mat infor kvallens grillning...riktigt mysigt! Efter det spelade vi good old KOTTE ;) Jag och Jonas vann, wohoo!! Nu ska jag hoppa in i duschen...so long!!

Kommentarer
Postat av: Tilina

I loooooove you, fastän du svek mig idag.. Satt och väntade snällt vid MSN.. You stood me up. =/ Ses snart =D Hälsa Jonathan och Jonas!! PUSS!

2008-02-20 @ 19:22:10
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0