Plain White T's And Me!

Yesssssssss!! Plain White T's kommer till Melbourne och spelar bara en liten bit fran var jag bor nu! MASTE SE!! Kopte deras skiva och den ar faktiskt riktigt bra! TRock dock att det ar en skiva som man lyssnar sonder och trottnar pa ganska fort for att sedan ta fram den igen nagra manader/ar senare och kommer ihag hur fantastiskt bra den ar!!! Nagot som ar ganska konstigt, men samtidigt coolt ar att Hey There Delilah ar ett extra nummer...Skivan ar i alla fall riktigt bra! Man hor att dem ar unga, men skickliga! I like! Ser ut som att jag kommer fa se dem sjalv, men det ar helt ok...det kan inte missas!!! JAG SKA SE DEM!! Den 28.e spelar dem...samma dag som Jonathan aker hem :(
Se deras Hate (I Really Don't Like You) nedan...en av deras basta pa skivan!!!

Kommentarer
Postat av: jonnayasmine

Hey there delilah va ingenting för mig, blev uttjatad innan man ens hunnit börja gilla den. Men den här känns helt annorlunda och låter superbra! (:

2008-02-24 @ 18:26:48
URL: http://jonnayasmine.blogg.se
Postat av: Tilisha

jonnayasmine: Coolt! Du ar nog den forsta jag vet som inte gillar Hey There Delilah ;) Kul att du gillar denna! Albumet ar super!!

2008-02-24 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0